Вкл/Выкл изображения Шрифт A A A Фон Ц Ц Ц Ц Настройки
Интервал между буквами(Кернинг) СТАНДАРТНЫЙ СРЕДНИЙ БОЛЬШОЙ
Интервал между между строками ОДИНАРНЫЙ ПОЛУТОРНЫЙ ДВОЙНОЙ
Выберите шрифт ARIAL TIMES NEW ROMAN

Ақтөбе облысы білім басқармасының Ойыл ауданы
білім бөлімінің «Жамбыл мектеп-балабақшасы» КММ

КГУ «Жамбулская школа- детский сад» отдела образования
Уилского района Управления образования Актюбинской области

МЕНЮ

Мақсаты:

Балалардың саусақ, алақан бұлшықеттерінің қозғалысын жетілдіру арқылы ұсақ қол моторикасын дамыту. Зейінін, қиялын, ойлау қабілетін, сөйлеу тілін және шығармашылық белсенділігін арттыру.

 

Міндеттері:

- Саусақ жаттығулары арқылы қол икемділігін дамыту.

- Түрлі ұсақ құралдармен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру.

- Баланың ойлау, сөйлеу және қимыл әрекетін үйлестіру.

- Шығармашылыққа баулу.

 

Көрнекіліктер мен құралдар:

Дамытушы құралдар

 

Сабақтың өту барысы:

 

І. Ұйымдастыру кезеңі

- Балалармен сәлемдесу

- Көңіл күйді көтеру үшін қысқа әуен немесе қимылды ойын

ІІ. Кіріспе бөлім

- Тәрбиеші балаларға ұсақ моторика деген не екенін түсіндіреді.

- Қолдың шеберлігі мен мидың байланысы жайлы әңгіме жүргізіледі.

- "Қол өнері – ақыл өнері" деген мақалдың мәнін түсіндіру.

ІІІ. Негізгі бөлім

1. Саусақ жаттығулары (физ.минутка түрінде)

«Қоянның құлағы», «Алақанмен бұлт жасау», «Бақбақ гүлін ашу» жаттығулары

Әуенмен бірге орындалады

 

 

 

 

 

3. Ұсақ заттарды сұрыптау ойыны

Көкөністер мен жемістерді,жануарларды ажыратып,орындарына қою.

4. "Қиып-жапсыр" шығармашылық тапсырма

Қағаздан сурет қиып, жабыстыру арқылы бейне жасау

 

IV. Қорытынды бөлім

- Балалармен орындалған жұмыстарға шолу

- Кері байланыс: «Маған не ұнады? Не қиын болды?» сұрақтары

- Қимыл-қозғалыс ойын: «Кім жылдам?»

 

Күтілетін нәтиже:

- Балалардың ұсақ қол бұлшық еттері жетіледі

- Қол, көз үйлесімділігі артады

- Шығармашылық және зейін дағдылары дамиды

- Топпен жұмыс жасауға үйренеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мақсаты:Ата-аналарды балалардың қауіпсіздігін сақтау жолдарымен таныстыру, қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыру, отбасы мен мектеп арасындағы ынтымақтастықты нығайту.

Күтілетін нәтиже:Ата-аналар балалардың қауіпсіздігін қамтамасыз етудің маңыздылығын түсінеді;

Үйде және қоғамдық орындарда қауіпсіздік ережелерін сақтау жолдарын меңгереді;

Мектеп пен ата-ана арасындағы байланыс нығаяды.

Өткізілу формасы: Ашық әңгімелесу,презентация

Қатысушылар:Ата-аналар, әдіскер, мектеп медбикесі, тәрбиешілер

Өткізілу орны : физика кабинеті

Күні:25.04.2025ж.

Уақыты 10.30

Өту барысы:

І.Ұйымдастыру. Амандасу

Кіріспе сөз . Бүгінгі шараның мақсатын түсіндіру. Жұмажанова Г.

ІІ. «Баланың қауіпсіздігі -ортақ жауапкершілік»

https://youtu.be/yFyxvbAvK_g?si=FI6dDWZd5X9Arxr4

Назар аударатын негізгі қауіпсіздік ережелері:

1. Үй ішіндегі қауіпсіздік:

Электр розеткаларына қорғаныш қақпақтарын орнатыңыз;

Қайшы, ине, дәрі-дәрмек сияқты қауіпті заттарды баланың қолы жетпейтін жерге қойыңыз;

Ыстық су мен заттардан балаларды аулақ ұстаңыз.

2. Сыртқы ортада:

Баланы көлік жолына жақын жерде жалғыз қалдырмаңыз;

Ауладағы ойын алаңдарында үнемі қадағалаңыз;

Жол ережесін кішкентай кезінен үйретіңіз (мысалы, бағдаршам, жаяу жүргінші жолағы).

3. Судағы қауіпсіздік:

Бала суға толы ваннада, бассейнде немесе кез келген су көзінің маңында ересек адамның бақылауынсыз болмауы тиіс.

4. Бейтаныс адамдармен қарым-қатынас:

Балаға бөтен адамдармен сөйлеспеу, олардың берген заты мен ұсынысын қабылдамау керектігін түсіндіріңіз.
« Сұрақ сізден, жауап-бізден» әдісі бойынша ата-аналар бір-біріне сұрақ қойып ойларын ортаға салады.

«Менің үмітім» жаттығуы Әр ата-анаға стикер таратылады.

Тапсырма: стикерге балабақшадан күтетін бір үмітін немесе тілегін жазып, арнайы тақтаға жапсыру

Қорытынды

Ұмытпаңыз! Баланың қауіпсіздігі – сіздің қамқорлығыңыз бен назарынзға тікелей байланысты. Оған күнделікті қарапайым ережелерді ойын түрінде үйрету — қауіптің алдын алудың ең тиімді жолы.

Мақсаты:Балалардың түстерді тану қабілетін дамыту, түстерді ажыратуға үйрету,логикалық ойлаумен зейінді қалыптастыру.

Міндеттері:

Негізгі түстерді(қызыл,сары,көк,жасыл)таныту.

Түстерді ажырата білуге үйрету;

Балалардың сөйлеу қимыл-қозғалыс дағдыларын жетілдіру;

Қызығушылықтарын ойын арқылы жетілдіру;

Қатысушылар:3-4жасар балалар

Өтетін орны:Топ бөлмесі

Құрал –жабдықтар: Түрлі түсті қағаз,түрлі түсті заттар музыкалық сүйемелдеу.

Іс –шара барысы:

1.Ұйымдастыру кезеңі

Балаларды шеңберге тұрғызу

«Сәлем балақай» Әнімен сәлемдесу

Көңіл –күй қалыптастыру,балалардың назарын аудару

Негізгі бөлім(15-20минут)

1.Түстермен таныстыру:

Тәрбиеші әр түсті көрсетіп,балалармен бірге айтады.(Мысалы:Бұл қызыл түс.Қызыл алма сиаяқты.)

Сергіту сәті: Қимыл әрекетпен түстерге байланысты ойын (мысалы (қызыл затты тап, балалар қызыл затты алып келеді Дидактикалық ойындар « Түсті тап» (тәрбиеші бір түсті айтады,балалар сол түсті көрсетеді); «Қай түске ұқсайды (түстерді табиғаттағы заттармен сәйкестендіру:көк-аспан,жасыл-жапырақ)

Қортынды бөлім(5минут)

https://www.instagram.com/reel/DJRKpzxsl0W/?igsh=N2pib2xnYjQ4aDJ5

© 2025 Ақтөбе облысы білім басқармасының Ойыл ауданы
білім бөлімінің «Жамбыл мектеп-балабақшасы» КММ КГУ «Жамбулская школа- детский сад» отдела образования
Уилского района Управления образования Актюбинской области